Wednesday 31 August 2011

My first Lookbook "look"



I posted my first photo ever on Lookbook.nu today! Watch me get zero hypes, lol. Overall this outfit cost me just under £16. Bargain, right?!
Please hype me!
SHARE:

4 comments

Hen said...

You look amazing! This inspires me not to spend too much on clothes! I'm your newest follower, can't wait to see more of your outfits in the future :)
Teenage Daydreams X

Unknown said...


As outlined by these kind of popular days and nights, designer watches are generally dealt with as being a reputation token pertaining to chanel outlet anyone worldwide. These substantial attributes saw could make a tremendous big difference socially along with replica watches uk supplies maximum operation. At this stage, experts recommend for you to anyone that will tends to buy one particular right now along with considers your change it out creates in your own life. On the other hand, you'll find countless brand name designer watches can be bought in this current market place along with every one of fake rolex these people can be purchased in quite enormous price ranges. As well, there are many bogus designer watches are intended for anyone along with these replicas designer watches are generally very same throughout design and style along with hunting along with doing work. In relation to rates, may buy those people designer watches in an easily affordable charge. Your Duplicate designer watches supply anyone curious enable you to gucci outlet individual the best wristwatch seen as excellent along with exclusive design and style. These kind of countless high-priced duplicate enjoy makes can be purchased in reasonably priced price tag. Inside Swiss duplicate enjoy listing, you'll find countless chanel replica big selection involving renowned enjoy makes in order to meet along with tte along with requires.

khairy said...

شركة تنظيف موكيت بالمدينة المنورة
شركة تنظيف مجالس بالمدينة المنورة
شركة تنظيف منازل بالمدينة المنورة
شركة تنظيف كنب بالمدينة المنورة
شركة تنظيف فلل بالمدينة المنورة
شركة تنظيف سجاد بالمدينة المنورة

دريم هاوس said...

شركة جلي بلاط سعر المتر هنالك الكثير من النتائج التي عادة ما تظهر لك عند البحث عن الأسعار المقدمة من قبل الشركات جراء جلي البلاط للمتر، ولكن من المؤسف

المصدر: شركة جلي بلاط سعر المتر

شركة تلحيم خزانات فيبر جلاس بالرياض تُعد خزانات المياه من الضروريات التي لا غنى عن تواجدها بكثير من المباني التي لا تتوافر بها المياه بالأدوار العليا

المصدر: شركة تلحيم خزانات فيبر جلاس بالرياض

شركة جلي بلاط غرب الرياض افضل الشركات حيث تُعاني الكثير من ربات البيوت في تنظيف الارضيات والدرج خاصةً إذا كان من البلاط حيث يحتوي على الكثير

المصدر: شركة جلي بلاط غرب الرياض

شركة تنظيف شبابيك بالرياض متكاملة الخدمات التي تسعى نحو الأفضل منذ النشأة الأولى لها وتواجدها بالميدان؛ وما هذا إلا لعرض أفضل

المصدر: شركة تنظيف شبابيك بالرياض

تعمل مختلف شركات التنظيف المتواجدة في الرياض على توفير أفضل الأدوات والتجهيزات التي تمنحك البريق واللمعان خلال دقائق معدودة، فهي تهتم بادق التفاصيل وتحرص على توفير ايدي مدربة ومؤهلة على ذلك بجانب تقديم عدد من العروض التي تشمل تنظيف غرف النوم مع غرف الريسبشن والمطبخ والحمام، وفي بعض المناسبات أو الاحتفالات يتم توفير عروض أخرى ذات أسعار مناسبة للكثير من الأسر.

المصدر: شركة خدمات تنظيف بالرياض

يمكنك سيدتي الآن التخلص من مشكلة تنظيف الكنب بصورة نهائية خاصةً تلك المصنوعة من القماش المخمل أو الشامواه بل والتي يصعب إزالة الكسوة الخاصة بها، حيث تتواجد بعض البقع الزيتية أو الخاصة بالمشروبات التي تجف على السطح وتظل عالقة في نسيج القماش ويصعب إزالتها بالطرق التقليدية.

المصدر: شركة تنظيف كنبات بالرياض

كذلك مجرد تواجدك في مكان نظيف رفقة العائلة أو الأصدقاء سيدخل الراحة النفسية عليك، على هذا الأساس تجد أن عمليات التنظيف المعتادة والتي تقوم بها ربات المنازل قد تزيل من خلالها البقع والأوساخ إلا أنها قد لا تتمكن من إزالة الأثار التي قد تخلفها كذلك الأمر بالنسبة للأضرار الأخرى التي تصيب الفرشات.

المصدر: شركة تنظيف فرشات بالرياض

© - LULUTRIXABELLE - a Lifestyle, Travel & Fashion Blog

This site uses cookies from Google to deliver its services - Click here for information.

Blog Layout Designed by pipdig